sobota, 27 sierpnia 2011

Uff jak gorąco ...

Pod względem temperatur ten weekend niezwykle daje nam popalić. W tle słyszę nadchodzącą burzę i mam nadzieję, że nie przejdzie bokiem.

Na szczęście dzisiejsze gorące popołudnie spędziliśmy na festiwalu szantowym na Paprocanach w Tychach. Wszystkim z bliska i daleka serdecznie polecam wizytę nad zalewem. Świetne miejsce na wypad z dzieciakami małymi i dużymi - ogromny plac zabaw (standardowy, wodny i żeglarski), woda, plaża i mnóstwo zadbanej trawy do rozłożenia koca piknikowego, a to wszystko w centrum miasta ;-)

Jutro wczesnym rankiem wybieramy się na spacer do naszego ukochanego Chorzowskiego Parku poznać jednego z najmłodszych członków naszej rodziny. Zamiast kartki z gratulacjami dla rodziców postanowiłam przygotować maleństwu bardziej oryginalną pamiątkę.

Jest to moje pierwsze spotkanie z exploding box więc będę wdzięczna za wszelkie komentarze i porady bo oczywiście błędów i kłopotów nie udało mi się uniknąć. Ale nie przedłużając oto ono:



Pomysł powstał po analizie kursu u Malgodii o tutaj. Wymiary mojego pudełka to 7x7x7 cm. Wszystko szło świetnie do momentu finalnego zamknięcia pudełka po ozdobieniu jego ścianek - za nic w świecie nie chciało współpracować. Zabrakło mi dosłownie 1 mm z każdej strony więc ścianki musiały zostać specjalnie docięte co spowodowało widoczną przerwę. No cóż mądry Polak po szkodzie, na przyszłość będę o tym pamiętać.

Życzę Wam trochę chłodniejszej reszty weekendu ...










4 komentarze:

  1. oj jak mi się podobają motywy i życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to pudełeczko. Z wieczkiem pudełka też kiedyś tak się zrobiłam na szaro, też zapomniałam że powinno być ciut większe niż pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko!!!!! Ja robię 8cm,a wieczko 8,2
    A co do tekstu modlitwy dzidziusia , znalazłam ją chyba 4 lata temu w necie i do dziś z powodzeniem używam:) jeśli tylko ci się podoba używaj!
    Dziękuję że bywasz u mnie! Szkoda że kawy nie możemy wypić :) Pozdrawiam serdecznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.