sobota, 20 sierpnia 2011

Trudne wyzwanie urodzinowe - Shabby Tea Room Week #75 - 'Polka Dots'

Wesoły to był dzień i pełen wrażeń.

Rano rozpoczęliśmy z naszą starszą córcią pierwsze lekcje jazdy na rowerze. Plan gry zakładał, że będzie to zestaw 2-częściowy (córa + rower) o napędzie nożnym. Życie pokazało, że musieliśmy się chwilowo pogodzić z zestawem pchanym (gdzie jedynym koniem "mechaniczno-napędowym" był mój mąż).
No coż jeszcze sporo nauki przed nami, ale nie zniechęcamy się i obiecujemy, że będziemy próbować dalej.

Popołudniem po dłuższych przygotowaniach (wyprawić moje dwa skrzaty nie jest tak lekko) przenieśliśmy się na imprezę urodzinową mojego chrześniaka. I tak jak obiecałam pokażę Wam naszą karteczkę. Było to dla mnie spore wyzwanie, bo postanowiłam, że kartka będzię ""męska". W końcu 14-latek to już nie dziecko więc o misiach mogłam zapomnieć. Tym bardziej o kwiatkach bo to w końcu obciach.
I tak po dniu pełnym przemyśleń powstało to co możecie zobaczyć poniżej:



Baza to brązowy papier wizytówkowy, użyłam również wzoru papieru ze strony: Free Digital Scrapbooking, reszta to trójwymiarowe naklejki, wstążka, guziki "od nie wiadomo czego" oraz moje ciężkie zmagania z projektami w Corel-u.

Ja jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego dlatego zgłaszam tą karteczkę na wyzwanie:

Shabby Tea Room Week #75 - 'Polka Dots'

Miłego weekendu życzę






1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.