piątek, 1 czerwca 2012

Letnie Candy Urodzinowe

Moi Drodzy,

Myślę nadszedł już czas żeby i u mnie pojawiły się słodkości do wygrania. Biorę udział w wielu zabawach tego typu na Waszych blogach i zdarzyło mi się kilka razy oszukać mojego pecha, postanowiłam więc zorganizować Candy w moim żeglarskim zakątku.

Mój pierwszy post pojawił się 20 lipca rok temu, a do tego 22 lipca obchodzę kolejną rocznicę 18-tych urodzin tak więc Moi Drodzy ...
Zapraszam serdecznie!


Obiecuję w połowie dystansu uchylić Wam rąbka tajemnicy co dla Was mam, a na razie niech będzie to niespodzianką.
Na pewno znajdzie się tam coś wykonanego przeze mnie, z pewnościa pojawi się garść przydasi i mała niespodzianka, ale o tym już niedługo.

Zasady Candy jak zwykle:

1. Proszę o pozostawienie JEDNEGO komentarza pod tym postem, potwierdzając tym samym chęć udziału w zabawie.
2. Na swoim blogu w pasku bocznym bardzo proszę wkleić podlinkowany obrazek.
3. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny!

Zapisy będą trwały do niedzieli 22 lipca 2012r. do godziny 23.59 !!!
Zapraszam na mojego bloga dwa dni później w celu sprawdzenia czy czasem Wam się nie poszczęściło.

Marta


Dear All,

I think it's high time I should organise some Candy on my blog too. I took part in your Candy's quite often, sometimes I was lucky so I decided to prepare one for you as well in my little sailing corner.

My first post was published on 20th July last year, in addition to that I celebrate next 18th birthday anniversary on 22nd July so ... My dears please feel invited!


I promise that in the middle I will let you know more about the prize but for the time being let's keep secret. Definitely you will find there something handmade by myself, some stuff that helps you create your beautiful cards, LOs etc. and a little surprise.

Rules, as usual:
1. Please leave ONE comment under this post confirming that you would like to take part in my Candy.
2. Please place on your blog, on the side bar above picture linked to this post.
3. I would be very happy if you became a follower but this is not a must!

You can sign in until Sunday, 22nd July 2012r. until 23.59 !!!
Please come back two days later to check if you are the lucky one!

Marta

60 komentarzy:

  1. Taki piękny banerek zabieram do siebie z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam swoją CANDYdaturę po niespodziewajkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zgadzam się z Joanną!
    Na żaglach nie znam się wcale a wcale- raz płynęłam i cała wyprawa kojarzy mi się tylko i wyłącznie z chorobą morską- nigdy tego nie powtórzę - to był koszmar :)
    Ale popatrzeć na żaglówki, posłuchać szant, powzdychać do przystojnych marynarzy - to tak :)
    Najlepszego Marto! Z żaglowca zabieram :)...i piszę się na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się czywiscie- banerek juz wisi♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak by to było, gdyby mnie tu było?? ustawiam się z ochotą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja chetnie sie przylaczam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalszego, pełnego pasji blogowania życzę i wszelkiej pomyślności z okazji urodzin (pamiętna data w historii Polski). Zapisuję się i zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez ja tez ustawiam sie w ogonku:) moze mi sie poszczesci ;p


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się ustawiam w kolejce :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjemnością zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    i dołączam do obserwatorów :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Wspaniały blog i prace!

    obserwuję Cie jako: MuStories
    baner na pasku prawym bocznym już jest:)

    Pozdrawiam i będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najserdeczniejsze życzenia :-)
    Ja też należę do włóczykijów ;-) Choć moim żywiołem są raczej góry niż morze. Ale jeżeli chodzi o wodę w górach, to nie mam nic przeciwko - nawet jeśli jednocześnie pada z nieba i wlewa się do butów ;-)
    Twoje prace bardzo mi się podobają, więc spróbuję szczęścia...
    Pozdrawiam :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję sie z wielką przyjemnoscia ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomyślnych wiatrów zarówno w życiu rodzinnym jak i w podróżach. Też się ustawiam i zagoszczę na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję sie z chęcia ,banerek juz wisi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) banerek juz jest u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie się zapiszę :)Lubię niespodzianki:)
    Zapraszam do mnie ,może dołączysz do jakiejs mojej zabawy:candy ,łapanko,wzorki,wymianki kartkowej...

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spełniam warunki i ustawiam się w kolejce.
    http://amigurumi8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat!
    Tutaj jak i wszędzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabłąkałam się...trafiłam tu po raz ppiperwszy i mam nadzieję, nie ostatni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! wow4 wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się i ja, baner będzie w specjalnej zakładce: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie - banerek jest super!
    Dziękuję Martusiu za odwiedziny i zaproszenie ! Chętnie dołączę do candy, bo uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja sie chetnie ustawie po Twoje niespodzianki. tworzysz sliczne rzeczy wiec napewno bedzie warto :P

    OdpowiedzUsuń
  31. A co mi tam, stanę w kolejce po niespodziankę!

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z miłą chęcią się zapiszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. BLOGA NIE POSIADAM,ALE JESTEM BAAAAAARDZO CIEKAWA CO TO ZA CUDO BĘDZIE;)...ŻYCZĘ STO LAT :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jubileusz! Życzę mnóstwa weny na dalsze blogowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyciągnął mnie na Twój blog wizerunek żaglowca , widzę, żźe tak jak ja obchodzisz rocznice blogowania. Zapisuje się z przyjemnością do Twojej zabawy i zapraszam na moje Candy ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro proponujesz podróż, to i ja wskoczę na pokład.
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja się oczywiście dołączam, uwielbiam te zabawy, więc nie może mnie i tutaj zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się do tej zabawy i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uuuu niespodzianka ! Jak tu nie stanąc do kolejki ???

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdeczne życzenia z okazji podwójnych urodzin :) Żaglowiec piękny, więc chętnie go wkleiłam http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdecznie życzenia urodzinowe dla Ciebie i Twojego bloga! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce do losowania. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Pozdrawiam :)
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię niespodzianki więc chętnie się zapisuję:) Zapraszam na mojego bloga:) http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się. Uwielbiam żeglarskie klimaty ;)
    I przy okazji zapraszam na moje candy pierniczkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam sie baner jest obserwatorem też jestem to mój blog
    http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Również ustawiam się w tej kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. pozdrawiam nadmorsko....Ten zaglowiec jest tak zachwycajacy, ze nie sposób nie zagrać o Twoje cukierki.
    Najlepsze zyczenia Urodzinowe, spokojnego zycia i wiele czasu na przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chetnie się zgloszę :)
    Pozdrawim,M.
    www.hafcikowa.nablogu.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham morze- Candy z niespodzianką na morskim tle- to coś dla mnie! Przyłączam się do zabawy!
    Pasek boczny http://art-montana.blogspot.com/
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  51. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam do Ciebie właśnie przez informację o candy :) Dobrze, ze przez takie zabawy można odkryć kolejne wspaniałe miejsca w tym ogromnym blogowym świecie :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam sie baner jest to mój blog
    http://kolczyki-julki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dopiero zaczynam, więc brakuje mi wszystkiego. Dlatego też ustawiam się w kolejce i liczę na moje szczęście. http://czarna-baba-jaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiscie tez sie dolaczam do tej interesujacej zabawy! Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się do udziału w candy, a w wolnej chwili zapraszam do mnie: laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się i zapraszam do siebie:
    http://my-candys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.