poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Imieninowo - wyzwaniowo

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam poniedziałki. Po szaleństwach weekendowych wraca stały porządek w domu. Pewnie jak tylko wrócę do pracy znowy mi się odmieni, ale póki co cieszę się dzisiejszym dniem.

Poniżej zdjęcie małej odskoczni po urodzinowych imprezach. Dobrze, że przynajmniej nie brakuje okazji, aby powstawały nowe karteczki. Oto ostatnie imieninowe dzieło:


Użyte materiały to HEYDA kalka manuskrypt oraz dodatki pasmanteryjne i oczywiście gwiazdki anyżu z zeszłorocznych Świąt.
Skorzystałam z mapki na stronie CAS-ual Fridays.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie nr 4 Galerii RAE

Miłego

4 komentarze:

  1. śliczna :) a jak musi pachnieć tym anyżem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Naprawdę piękny charakter pisma i tak pomysłowo w pionie napisane :) Ja mam jeden tusz do stemplowania o zapachu anyżu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest sliczna! taka delikatna i subtelna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy przykład C&S :) Podoba mi się :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.