poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Powiedz tak na tag

Dziś zdecydowanie zielono mi na przekór szarej ścianie deszczu za oknem. Taka pogoda wprawia mnie w melancholię więc postanowiłam spróbować swych sił w wyzwaniu Craft Art Work "Bawmy sie kolorami" - o tutaj - i popatrzeć na coś zielonego. Przecież to kolor nadziei ... na słońce ...

Może w przyszłym tygodniu będziemy pracować nad czymś baaardzo żółtym?
Kto wie ...

Oto moja propozycja na ten tydzień:


"Ja nie chcę wiele:
ciebie i zieleń... "
— Władysław Broniewski Zielony wiersz

I najważniejsze bardzo dziekuję Ewie i absolutnie wszystkim gościom za przemiłe komentarze. One dodają skrzydeł - szczególnie na początku.
Same zresztą wiecie jak to jest ;-)

Cieplutko pozdrawiam

----------------------------------------------------------
Na stronie Digi-scrap.pl znalazłam ciekawe wyzwanie - wszystko byle nie kartka. Zgłaszam się więc nieśmiało :-)

Pozdrowienia


12 komentarzy:

  1. Zielony to moj ulubiony kolor :D tag jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako matka chrzestna byłam zobowiązana do poczynienia pewnych kroków i mam nadzieję, że echa już tu dotarły ;)
    A tag jest śliczny. Zielono mi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu od Matki Chrzestnej przybywam ;) Świetny tag, sentecja jest bardzo ładna a tło na Twoim blogu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tu nie przybywam od Matki Chrzestnej :), ale podoba mi się i troszkę się tu porozglądam :) Pozdrawiam!
    PS ....a tag ładniutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag śliczny, ale najbardziej podoba mi się wykorzystanie wiersza...bo nabrał, dla mnie osobiście, dodatkowej głębi.
    Cieszę się, że u Ciebie dzisiaj tłoczniej niż wczoraj :) powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na Twój tag i śpiewam...
    (ten utwór, który cytujesz, ostatnio na fali trójkowej :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag jest świetny.
    więcej śmiałości :) My nie gryziemy.
    Zapraszam do kolejnych wyzwań
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny tag, bardzo piękny ;))

    nie bój się zgłaszać prac do wyzwań - trzeba próbować :) tag świetnie Ci wyszedł!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczny tag. Mi z wielkim trudem przychodzą takie małe formy, tym bardziej podziwiam :)
    Klaudia DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny i w takich pięknych kolorach, super, dzięki za udział w wyzwaniu digi scrap

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny tag. Cudowne zestawienie zieleni.

    Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.