środa, 25 lipca 2012

Letnie Candy Urodzinowe - wyniki / Summer Birthday Candy - results

Czas płynie nieubłaganie więc i dla mnie minął kolejny rok. Mimo to wcale nie jest mi z tego powodu przykro. W ciągu tych ostatnich 366 dni spotkało mnie tyle fantastycznych rzeczy i poznałam tyle cudownych osób, że nie mogłabym tego roku żałować.

Time goes by so also for me the next year passed. Despite that I am not sorry. During last 366 days so many fantastic things happened to me and I met so many great people that I could not regret it.

Z okazji moich urodzin trafiło do moich rąk wiele wspaniałych prezentów i życzeń, ale pokażę Wam tylko te ręcznie robione.

On my birthday I got a lot wonderful gifts and wishes but I will show you only those that are handmade.

Najpiękniejsze są karteczki od moich dziewczynek, które powstały dzięki mojemu mężowi i Pani Kasi - opiekunce naszych dziewczynek w przedszkolu. Pani Kasiu - bardzo, bardzo dziękuję.

The most beautiful cards are from my girls, thanks to my husband and Mrs Kasia who takes care of our girls in the kindergarten. Thank you very much!

Od Weronisi / From Weronika



Od Ani / From Ania,



do tego bukiet moich ukochanych kwiatów / my favourite flowers:


oraz przepiękna kartka od Ewy z Zakątka dzieciątek ...
and beautiful card from Ewa from Zakątek Dzieciątek:


... nie omieszkała knuja dorzucić paru przydasi ... poczekaj ja Ci pokażę jak mówił Wilk do Zająca ;-)

A teraz to co na co wszyscy czekacie. Wyniki Candy. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział bo nie spodziewałam się, że zgłosi się aż 65 osób i bardzo się cieszę, że mogłam odwiedzić tak wiele wspaniałych blogów i poznać tak wspaniałe kreatywne duszyczki.

And now something that you are waiting for. Candy results. I would like to thank you all for participation cause I did not expect that finally 65 people will enter and I am happy that I could visit so many wonderful blogs and meet so many creative people.

Tak więc duża garść przydasi oraz te dwa małe drobiazgi:
So those two small gifts and "useful package"


polecą do / will fly to: CHASI:


Bardzo serdecznie gratuluję. / Congratulations

Bardzo proszę o maila z adresem, pod którą mam wysłać niespodziankę na mój e-mail (w zakładce kontakt).

Pozdrawiam Was serdecznie i do jutra. / I send you my best regards and see you tomorrow.

Marta

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!! I az nie wierze wlasnym oczom- ja WYGRALAM candy!!?? Pierwszy raz w zuciu chyba cos wygralam... Straaasznie Ci dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek samych radosnych dni, dziekuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też życzę Ci wszystkiego najlepszego, a zwyciężczyni gratuluję!!!
    A mi może uda się następnym razem, a póki co zapraszam na mój konkursik:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Ciebie :-))) I gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, dzięki za zabawę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkiej pomyślności i nieustających twórczych działań przynoszących wiele radości życzę. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Szczęściary :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! :)
    Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh.. no trudno! właśnie wróciłam z wakacji i pierwsze co robię to zaglądam na Twoje candy... gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie Martuś- jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla Szczęściary :) Cieszę się, że moja karteczka Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.