piątek, 6 lipca 2012

Cukierkowy post / Candy post

Zwykle nie mam szczęścia w cukierkowych zabawach, ale ostatnio chyba mój los mi sprzyja. Jakiś czas temu wygrałam urodzinowe Candy w stempell&kartoon - prześliczny stempelek na blogu Mrouh

I usually do not have luck in a Candy play but recently something has changed. I won a beautiful stamp in a stempell&kartoon Birthday Candy on Mrouh blog.


A ostatnio dzięki wygranej w Candy u Romy w Epoce papierowej miałam otrzymać garść kwiatuszków szydełkowych. Ale zobaczcie co znalazłam wczoraj w mojej skrzynce:

And recently thanks to Roma's Candy at Epoka Papierowa I got a package full of flowers. Please have a look:


Jeszcze raz bardzo Ci kochana dziękuję za niespodziankę i prezent.

Thanks again for the surprise.

Obiecałam Wam również zdradzić szczegóły mojego Candy - oto mały fragment nagrody ;-)

I promised also to show you some items from my Candy - you can find them below ;-):


Pozdrawiam Was "chłodno" w ten upalny dzień ;-)

Marta

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Teraz tylko czekać wysypu ślicznych prac z przydasiami :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.