sobota, 25 sierpnia 2012

Monochromatycznie / Monochromatic

Jakiś czas temu JolaZola zaprosiła nas do zabawy ze swoimi ścinkami. Zasada była jedna - mogłyśmy wybrać kolor, ale w pracy mogłyśmy użyć tylko papierów pochodzących z zasobów Joli, poza tym dodatki były dowolne. Mój wybór padł na czerń i biel. Prace wszystkich dziewczyn możecie obejrzeć tutaj. A moją tutaj:


Some time ago JolaZola invited us to play with her paper leftovers. The rule was only one chose a colour and use only papers from Jola. The rest of embelishments was up to us. I chose black and white. You can see what other girls created here and my card above.

Pochwalę Wam się jeszcze, że ostatnio wygrałam Candy u Lakuny i zdobyłam wyróżnienie u Ewy.

Życzę bardzo miłej niedzieli / wishing you very nice Sunday

Marta

5 komentarzy:

  1. Jest prześliczna...moje ulubione kolory:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia i życzę miłego dnia*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również niezwykle podobają się czarno-białe papierki, idealne zestawienie:)
    Wiedz, że wciąż jestem oczarowana Twoją delikatną pracą (więc tym bardziej mi przykro, że przez chwilę była zapomniana)...
    Prawdopodobnie za jakiś czas znów będę organizowała ścinko-zabawę więc już dzisiaj zapraszam do wzięcia w niej udziału:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!!! Niezwykle delikatna! Pięknie ją skomponowałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie dopasowane wszytskie elemnty i super wykorzystalas scinki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.