niedziela, 9 października 2011

Szaro buro i zima ....

U nas pogoda za oknem nie nastraja zbyt optymistycznie do życia, a jeszcze tydzień temu korzystaliśmy z uroków naszej polskiej złotej jesieni. Wybraliśmy się całą rodzinką w okolice Łodzi do ZOO Safari w Borysewie. Jeśli tylko będziecie w pobliżu, a na pokładzie macie małych miłośników zwierząt warto tam zajrzeć. Spacer niezwykle przyjemny, jest na co popatrzeć, gdzie przystanąć, odpocząć, pobawić się, przyjrzeć się karmieniu zwierząt i porozmawiać z ich opiekunem.

Chciałam Wam dzisiaj jeszcze pokazać jedną z ostatnich prac. Kartka z okazji 60 urodzin. Została już wręczona więc mogę ją pokazać i tutaj. Mam nadzieję, że kolorki przynajmniej poprawią humor i trochę rozjaśnią dzień.

To zestawienie to prywatne wyzwanie kolorystyczne mojego męża, który przygotował prezent w takich właśnie barwach - wspaniałe drzewo genealogiczne z kompletem zdjęć wszystkich członków naszej rodziny, opracowane w Corel-u i wydrukowane na papierze fotograficznym.

Wspomogłam się mapką z ostatniego wyzwania Szuflady dlatego też efekt zgłaszam do zabawy:



Użyte papierki to Kapuśniaczek z Galerii Papieru oraz Dla maluszka z Galerii RAE. Do tego ręczne i jak zwykle krzywe przeszycia ;-), pearl maker oraz kwiatki wg mojego ulubionego przepisu na blogu Ravn Design.

Na blogu Lemonade - Candy. Do wygrania najnowsze kolekcje papierów Christmas Time i Romantic Melodie. Po szczegóły zajrzyjcie tutaj.


Dziękuje za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze. Jest mi niezwykle miło, że do mnie zaglądacie.

Miłego nowego tygodnia

9 komentarzy:

  1. Martuś, karteczka jest piękna, ślicznie ułożyłaś te kwaity, a krzywe, jak piszesz, przeszycia dodają jej niewątpliwie "hendmejdowego" (nie ma jak spolszczenia) uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest piękna, mnie też nie przeszkadzają takie szycia, człowiek nie maszyna żeby wszystko było odmierzone z dokładnością do pół milimetra:)
    dziękuję za odwiedziny na blogu i miły komentarz:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace tworzysz zawsze zadziwia mnie pomysłowość i perfekcja wykonania Waszych małych dzieł sztuki,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, cudowna kwiatowa kompozycja!!!!
    A mapka z szuflady tak mi się spodobała, że chyba jeszcze nie raz ją wykorzystam! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka!

    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowo:)
    Uściski i promyki jesiennego słonka posyłam.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. ardzo ładna kartka, podoba mi się ta kaskada kwiatowa :)
    Dziękuję za odwiedzinki i miłe bardzo słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :) Kompozycja z kwiatuszków piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kompozycja kwiatowa.
    Dziękuję za udział w naszym Szufladowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.