sobota, 24 listopada 2012

Wymianka Lawendowa i wyróżnienia i prezenty.

Dzisiaj będzie baaardzo dlugi post ze względu na dużą liczbę "ogłoszeń parafialnych".

"Numero Uno " Wymianka lawendowa

Z "drobnym opóźnieniem pokażę Wam dzisiaj jakie wspaniałe prezenty przywędrowały do mnie od Agnieszki z bloga Otwarta Szuflada w ramach wymianki w kolorze Lawendy, którą zorganizowała Kamila.
Opóźnione ponieważ zdjęcia zagineły gdzieś na dysku i w końcu musiałam zrobić je jeszcze raz, a niestety nie dało się już tak łatwo zebrać wszystkich prezentów razem ... niektóre zostały dość szybko pochłonięte ... inne przejęte itd itp ;-)

Agnieszka idealnie wpasowała się z podkładkami na stół do mojego zielono-fioletowego salonu ;-) Zdjęcie zapozyczone od Agnieszki niestety ...


A oto zawartość paczki, którą ja wysłałam do Agnieszki.



Kochana jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za cudowne prezenty i niespodziankę jaką mi sprawiłaś.

Numer 2 to wygrane candy świąteczne u Karoli
Zawartość paczuszki przerosła moje oczekiwania. Wspaniałości jest tyle, że nie wiem czy mi nie starczy do przyszłych Świąt ;)

Karola bardzo bardzo dziękuję to była cudowna niespodzianka.

Numer 3 to bardzo niespodziewana przesyłka od Ewy, za wyróżnienie w jej Motylowym Candy. Śmiesznie się złożyło, że listonosz przyniósł ją kiedy spodziewałam się raczej przesyłki od Karoli, ale kiedy dostałam do rąk własnych ogromne pudło z imieniem Ewci (jako nadawcy) zwyczajnie zdębiałam ;-)


Kochana cudowne prezenty, tealighty uwielbiam, ciasteczka-motylki dziewczyny już pochłonęły, zestaw pierwszej pomocy będzie czekał na kryzysowe chwile, a a kartka ze zdjęciem motyla jest genialna.
Bardzo Ci dziękuję! Obiecuję, że odezwę się wkrótce w sprawie naszej "liściasto-winogronowej" wymianki ;)

Numer 4 Wyróżnienie

W międzyczasie otrzymałam również przemiłe wyróżnienie od Dżej Nej - wielkie dzięki, jest mi niezmiernie miło, że Ci się u mnie podoba.

Chcąc spełnić wymogi wyróżnienia oto odpowiedzi na pytania:

1. Kawa czy herbata? => Herbata
2. Najciekawsza książka, którą przeczytałaś? => Miłość w czasach zarazy
3. Lato czy zima? => Lato
4. Największa kulinarna wpadka? => słone mufinki na moje urodziny, pfe ...
5. Co cię zainspirowało do założenia bloga? => Ewa ;)
6. Szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta? => zawsze w połowie pełna.
7. Ranny ptaszek czy sowa? =>; Ranny ptaszek
8. Szpilki czy trampki? => Trampki
9. Zdrowa żywność czy fast foody? => zdrowa żywność
10. Skąd czerpiesz inspiracje? => ze wszystkiego co mnie otacza.
11. Moje największe marzenie? => moja zdrowa i szczęśliwa rodzina.

i kilka przemiłych osóbek, którym chciałam powiedzieć, że bardzo lubię do nich zaglądać i podziwiam to co robią:
- Agnieszka z bloga Otwarta Szuflada
- Roma z bloga Epoka Papierowa
- Kasia z bloga Fiori di fantasia
- Kamila z bloga Handmade by Kamila
- Ines z bloga Ineskowe Twory
- Asia zbloga Moja koniczynka
- Fiolka z bloga Niecodzienne inspiracje zycia codziennego
- Aluska z blogu Na polanie
- Karola z bloga Moja Ścinkomania
- Edyta z bloga Zaczarowany Zakątek Edzi
- oraz Żonę Swojego Męża

A oto moje pytania:

1. morze czy góry
2. rock czy pop
3. ulubiona kuchnia
4. świeta w domu czy poza domem
5. filmy czy książka
6. czarny czy biały
7. optymistka czy pesymistka
8. wymarzone wakacje
9. porządek czy bałagan
10. autobus czy samochód
11. w dwóch słowach ... kim jesteś ?

Dziewczyny nie wiem do końca jaki jest Wasz stosunek do tego typu wyróżnień więc wiedzcie, że nie obrażę się jak przerwiecie ten łańcuszek ... cieszę się, że mogłam Was poznać w naszej blogosferze.

Serdecznie Was pozdrawiam

Marta

3 komentarze:

  1. jest i Nasza wymianka :) Nawet nie wiesz jak zeszyt mi się przydał, a teraz powiem dlaczego: w UK nie ma czegos takiego jak zeszyt w kratkę. wszystkie są albo czyste albo w linie, a ja potrzebowałam w kratkę, bo wygodny także uwierz mi do adresów, telefonów i zapisywania wszystkiego potrzebnego łacznie z przepisami jest IDEALNY :) I dziękuje za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje za wyroznienie :D oczywiscie juz biegne pisac posta i odpowiadac na pytania :D
    fajnie tu u Ciebie,tak gwarnie, wymiankowo :) wszyscy sa zadowoleni:D
    no i jestes zapalonym podroznikiem :D ja tez bylam....dopoki nie wyszlam za maz..:D hahah ;D
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo bardzo za wyróżnienie:)
    Ostatnio mało mnie na blogu, bo większość czasu zajmuje mi nowa praca..o czym pisałam też u siebie w poście.:) Tak że ja chyba niestety przerwę łańcuszek, bo nie wiem kiedy znajdę chwilę, by cokolwiek napisać.;)
    Ale jest mi bardzo miło i dziękuję.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.