poniedziałek, 1 października 2012

Wymianka czekoladowa u Modrak

Jakiś czas temu Modrak ogłosiła na swoim blogu wymiankę czekoladową. Osobiście uwielbiam czekoladę więc nie mogłam sobie odmówić. Szczególnie, że jednym z prezentów miała być tabliczka ulubionej, a dodatkowym wyzwaniem wykonanie prezentu w ulubionym kolorze wylosowanej.

Moją parą w drodze losowania została Kasia / Artnova24 z Lawendowa. Dostałam od niej oczywiście moją ukochaną mleczną czekoladę, przepiękny notes w turkusach i anielskie skrzydełka, które trafią do moich dziewczynek, a do tego mnóstwo cudownych przydasi. Na szczególną uwagę zasługują prześliczne bawełniane wstążeczki:



A oto moja paczka dla Kasi:

Czekolada z orzechami i czekolada orzechowa w opakowaniu z dodatkiem ulubionego koloru Kasi - lawendowego:



Podręczny notes na listy zakupów:


kilka podgrzewaczy na romantyczne wieczory:



oraz trochę przydasi


Pozdrowienia czekoladowe

Marta




3 komentarze:

  1. Bardzo udana wymianka :)
    Jedna i druga cuda otrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. A babeczki - cudne, już samo opakowanie wywołuje apetyczne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.