wtorek, 18 grudnia 2018

Kalendarz adwentowy

Wiele różnych kalendarzy przeszło przez ręce naszych dziewczynek. Moja osobista niechęć do popularnych, czekoladopodobnych zmusiła mnie do wymyślania własnych. 

Były już szare koperty zawieszone na gałązce i biało-czerwone pudełka. Zawsze z niespodzianką i małymi prezencikami, zadaniami zwykle związanymi z dziecięcym rękodziełęm :) Takie przyzwyczajenie ...

W tym roku postawiłam na bazę Snip Art. Sporo elementów początkowo wyglądało strasznie, ale poszło o wiele łatwiej niż się spodziewałam, a samo ozdabianie to już przyjemność.

Inspiracją kolorystyczną były zdjęcia producenta, zdecydowałam się jednak na mroźną kompozycję kwiatową




Kwiaty z foamiranu powstały dzięki warsztatom z Agnieszką C. reszta to dodatki zbierane pieczołowicie :) 




Pozostało już tylko kilka dni i kilka niespodzianek ...

Miłego dnia

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.