wtorek, 29 kwietnia 2014

Wyzwanie w Digi Scrap

W Digi Scrap nowe wyzwanie - "Użyj Digi Stempla".
Z tej okazji powstała bardzo specjalna i przestrzenna, komunijna kartka.


Skorzystałam z digi stempelka stworzonego przez Klaudię IHS Komunia. Trochę go podkolorowałam kredkami akwarelowymi. Stempelek znajdziecie na stronie Digi Scrap. 
W tle, jedne z piękniejszych papierów jakie miałam okazję ostatnio pociąć, a mianowicie Tylko mnie kochaj z Lemoncraft. Na koniec trochę koronki, perełek i brokatu.


Zapraszam Was serdecznie do udziału w wyzwaniu, macie czas do 28 maja.

Miłego długiego weekendu.

Marta

1 komentarz:

  1. Marto, jest to jeden z najpiękniejszych układów na kartkach (to taki mój subiektywny ranking)
    Przepiękne wykorzystałaś kwiaty, stempel; wiem papiery piękne, ale ty w tej pracy ich piękno jeszcze uwydatniłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.