niedziela, 6 października 2013

Złota polska jesien / Polish gold autumn

W końcu nadeszła ... złota polska jesień. Już kolejny weekend cieszymy się tą cudowną, słoneczną pogodą i nie możemy usiedziec na miejscu w domu. Tydzień temu wybraliśmy się na grzybobranie, aż pod Łódź. Dziewczynki wróciły zachwycone wyprawą do lasu, poszukiwaniem małych brązowych grzybków i kolorowych jesiennych liści. A wczoraj postanowiliśmy powiększyć naszą kolekcję brązowych kasztanów.



a oto zbiory małych rączek, no dobrze z niewielką pomocą dorosłych ;)


Jako że jesień niedomiennie kojarzy mi się również z kolorem pomarańczowym pokażę Wam również moje ostatnie ślubne pudełko. Przestrzegam będzie sporo zdjęć:




Papiery pochodzą Rapakivi i Lidl'a, wstążka w grochy zachwyciła mnie soczystością pomarańczy, a z kwiatów dodałam jedną herbacianą różyczkę.


Moje pudełko zgłaszam na wtorkowe inspiracje kolorem Kwiatu Dolnośląskiego, tym razem pomarańczowym.

Miłego tygodnia

Marta




4 komentarze:

  1. Wspaniałe pudełko uczyniłaś i dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.
    A ja ze swej strony dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczko! i ja też dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie KD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wyszło cudownie ! Też muszę wreszcie spróbować,

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne poduszeczko, bardzo fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.