czwartek, 1 sierpnia 2013

Komplet Marine i wymianka

Dzięki wymiance z Dianą stałam się szczęśliwą posiadaczką pięknego kompletu biżuterii całkiem w moim stylu ;)


Do tego w paczce znalazłam jeszcze kilka prezentów - wakacyjną, plażową bransoletkę,


oraz prezent dla moich dziewczynek - szybko się nimi zaopiekowano ;)


W ramach tej wymianki wykonałam dla Diany adresownik w dużym formacie, w romantycznym klimacie, w beżach i brązach, z dodatkiem różu. Papiery głównie z Rapakivi (szczególnie wewnętrzne kieszonki na wizytówki) oraz z UHK Gallery i Galerii Papieru.


Kompozycja kwiatowa głównie z kwiatuszków i perełek z Rapakivi, tiulowe kwiaty i motylki z Marianne Design oraz ciemnoróżowe produkcji własnej. Do tego ramka, motyl, oraz manekin z Wycinanki i napis ze Skrapińca. Ramka potraktowana została crackle accents, a przepiękna grafika w ramce pochodzi od Janet.



A tu rzut okiem na wewnętrzną stronę okładki, z małymi kieszonkami.


Dla córeczki Diany - Alicji (rówieśniczki mojej Anusi), powstała dziewczęca ramka w letnich kolorach.


Grafika pochodzi z sieci, a została pokolorowana kredkami akwarelowymi, papier z 13@rts, a literki z Wycinanki.



Kwiatuszki z resztek papierów trochę glossy accents i pearl makera i kompozycja kwiatowa w przeciwległym rogu gotowa.


Dla Ali powstała jeszcze zakładka do książek z bajkami czytanymi na dobranoc.

Grafiki z Papermanii i z sieci, chmurki z Wycinanki, a baza z CraftFun.


Mam nadzieję, że pomimo tej ogromnej ilości zdjęć wytwaliście do końca ;)
Życzę Wam miłego końca tygodnia bo weekend zapowiada się przepiękny.

Marta

2 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za wspaniałą wymiankę adresownikiem jestem zachwycona, ja już się chwaliłam na blogu i wszystkim niesamowicie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, w romantycznym stylu Ci do twarzy :) Coraz piękniejsze twory robisz. I ta słodka zakładeczka - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.